NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA ?

1. Jak dobrać hulajnogę wyczynową dla dziecka?

Wysokość hulajnogi ma duży wpływ na komfort jazdy, dlatego polecamy zapoznać się z poniższą tabelką, aby odpowiednio dopasować wysokość hulajnogi do wzrostu użytkownika.

                                         

                                         

                                                                                                                                                                                                              

                                                           

                                  

 

 

Porada: Jeśli interesuje cię bardziej indywidualne podejście, polecamy zmierzyć odległość od ziemi do bioder oraz pępka użytkownika. Polecamy wybrać hulajnogę o wysokości pomiędzy biodrami, a pępkiem.

Niektórzy użytkownicy wolą wyższe hulajnogi, inni niższe. Wszystko zależy od twojego indywidualnego stylu, techniki i preferencji. Jeśli masz wątpliwości co do odpowiedniej wysokości hulajnogi, pamiętaj, że masz prawo zwrotu oraz wymiany zakupionego produktu.

2. Jakie mam możliwe formy płatności ?

  1. Przelew tradycyjny – realizacja Twojego zamówienia zostanie rozpoczęta od razu po zaksięgowaniu wpłaty na numer rachunku sprzedawcy. Księgowanie płatności może maksymalnie zająć 2-3 dni robocze. Zamówione artykuły zostaną dla Ciebie zarezerwowane przez 7 dni. Jak zapłacić przelewem tradycyjnym? Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zamówienia, oraz dane do realizacji przelewu. W tytule należy wpisać numer zamówienia.

  2. Płatność kartą – Obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu. Twoja karta płatnicza zostanie obciążona od razu po złożeniu zamówienia. Proces płatności kartą Na naszej stronie apollostore.com.pl klient zostaje poproszony o podanie numeru karty płatniczej, na podstawie którego identyfikowany jest wystawca karty. W zależności od ustawień konta bankowego, może nastąpić przekierowanie klienta do strony banku. Zarówno w przypadku Verified by VISA jak i MasterCard Secure Code w trakcie przeprowadzania płatności klienci automatycznie zostaną przekierowani na stronę swojego banku. Tam następuje identyfikacja klienta, poprzez zabezpieczenie (np. kod SMS wysłany na numer telefonu przypisany do karty) Po potwierdzeniu tożsamości, klient zostanie ponownie przekierowany na stronę APOllO STORE, gdzie następuje kontynuacja realizacji płatności.

3. Kiedy mogę liczyć na darmową wysyłkę?

Darmowa wysyłka obejmuje zamówienia o wartości powyżej 200zł. Koszt dostawy zamówienia nieprzekraczającego 200,00 zł to 20zł niezależnie od rozmiaru paczki, jak i sposobu płatności.

KONTAKT

 info@apollostore.com.pl

 

(+48) 797 352 182

Poniedziałek-piątek, godz. 10:00-17:00.

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram